Název |
Hlavní autor |
Hlavní nakladatel |
Rok |
Signatury |
Ks přít. / celk. |
Astrologie: Využití astrologické symboliky v poradenství a psychoterapii |
Fritz, Riemann |
Portál |
2004 |
REB03113 |
1/1 |
Dětská psychoterapie |
Langmeier, Josef |
Portál |
2000 |
VOF01540 |
1/1 |
Focusing : tělesné prožívání jako terapeutický zdroj |
Gendlin, Eugen T. |
Portál |
2003 |
VOF01602 |
1/1 |
Jak se vyrovnáváme s holocaustem? : výběr z textů ze seminářů "Prix Irene" 2003-2005 |
Prix Irene |
Tolerance a občanská společnost |
2006 |
JUF02059 |
1/1 |
Lidský vztah jako součást profese : psychoterapeutické kapitoly pro sociální, pedagogické a zdravotnické profese [5. vydání] |
Kopřiva, Karel |
Portál |
2006 |
VOF01079/B |
0/1 |
Loď skupiny : inspirace pro současné i budoucí lodivody ve skupinové terapii |
Rieger, Zdeněk |
Portál |
2007 |
VOF01595 |
1/1 |
Na osobu zaměřený přístup v poradenství a psychoterapii |
Tolan, Janet |
Portál |
2006 |
PTD02051 |
1/1 |
Obejměte své vnitřní dítě |
Dvořák, Ladislav |
Portál |
2004 |
VOF01522 |
1/1 |
Obrazy z nevědomí : práce v arteterapeutickém ateliéru |
Ženatá, Kamila |
Portál |
2005 |
VOF01559 |
1/1 |
Páry v psychoterapii : na prožitek orientované metody a cvičení |
Weber, Roland |
Portál |
2007 |
VOF01591 |
1/1 |
Racionálně emoční behaviorální terapie |
Ellis, Albert |
Portál |
2005 |
VOF01532 |
1/1 |
Supervize v pomáhajících profesích |
Hawkins, Peter |
Portál |
2004 |
PTD02052 |
1/1 |
Techniky a přístupy ve skupinové psychoterapii |
Corey, Gerald |
Portál |
2006 |
VOF01547 |
1/1 |
Terapie afázie : teorie a případové studie |
Cséfalvay, Zsolt |
Portál |
2007 |
VOF01598 |
1/1 |
Úzkost a obavy : Jak je překonat |
Praško, Ján, 1956- |
Portál |
2006 |
VOF01520 |
1/1 |
Základy vedení psychoterapeutického rozhovoru : integrativní rámec |
Timuľák, Ladislav |
Portál |
2006 |
VOF01562 |
1/1 |
Žít svůj vlastní život : úvod do existenciální analýzy |
Längle, Silvia |
Portál |
2007 |
VOF01596 |
1/1 |
101 strategií jak se nezbláznit v šíleném světě |
Lazarus, Arnold |
Portál |
2004 |
VOF01544 |
1/1 |